درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

تیک تاک تیک تاک...

سلام

امروز آغاز تعطیلات من است. یعنی دیروز آخرین روزی بود که به مدرسه رفتم. مامان به اتفاق خواهران گرامی به مشهد مقدس مشرف شده اند و امروز من متصدی امور خانه می باشم و در سمت کدبانو ظاهر گردیده والبته به کمک آقاجون جوجه کبابی درست کردیم و بر بدن زدیم! ظرف ها را شستم و اکنون اینجا اتاق تاریک من است و صدای تیک تاک ساعت و گذر زمان...

از پراکنده گویی هایم تعجب نکنید. دارم تمرین میکنم که بیشتر بنویسم تا بگویم هستم!

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 10:51

سلام به روی بهتر از ماهتون
خسته نباشید خانم معلمی کدبانوای جانم
دلمان خواست بهمراه مامان جان تان بودیم
.
زوزه زعفنانی بود

سلام عزیزِجانم
ممنونم ...خسته نیستم فقط کمی دلتنگم برای مدرسه
بله از کجا بفهمیدید زعفنانی بودنش را؟

Baran جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 11:36

یک آزمونی هست بنام (آزمون متبخیان)جزوات ده جلدی بلکم بیشتر بداشته
زعفنانی بود ها

عاشقتم که!
هاااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.