درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

آخرین پست 30 سالگی

در این سالی که پشت سرگذاشتم قدم های بزرگی به نوبه ی خودم برداشتم که بزرگترین و در عین حال سخت ترین آن "نه" گفتن به شغلی بود که سالها از روی مصلحت انجام می دادم و  پس از چند ماه گشایش در شغلی برایم به وجود آمد  که سالها دوست داشتم داشته باشم و همین سبب آشنایی با همکارانی خوب و بی ریا شد که روزهای بسیار خوبی را در کنار هم سپری کردیم و لحظات خوشی را ساختیم و به خاطرش خدا را شاکرم. اتمام رشته ی تحصیلی مورد علاقه ام  هم در این سن رقم خورد تا این سن را برایم خاطره انگیز تر کند. این روزهای پایانی سی سالگی را دوست دارم ... روزهایی که دارد با خواندن کتاب جالب "کافکا در کرانه" دل انگیز تر می شود. با تشکر از H.K به خاطر معرفی آن.

می دونم روزای خوبی توی راهه :)

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:12

سی سالگی به همراه فارغ التحصیلی تان مبارک. از خواندن "یک اشتباه کوچولو!" خیلی لذت بردم. همیشه شاد و موفق و تندرست باشید.

درود و سپاس فراوان دارم از لطفتان . من هم بهترین ها را برایتان آرزومندم.
اما آقای حاجیلاری خودتان هستیدواقعا؟ چطور به اینجا رسیدید؟ شگفت زده شدم با دیدن ایمیلتان

Baran چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 21:30

هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد

هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد...

مهنازِعزیزم

سپاسگزارم بانوی مهربان و دوست داشتنی ... عیدتون مبارک

Baran چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:33

مچکرم عزیزم:-*
اعیاد شعبانیه بر شمانیز مبارک وخجسته باد
.

بانوی دل انگیز شمایید
که ما بسانِ 6 ساله ها..
هی بخندِ هفت ساله ها...
هی بپرس هشت ساله ها...
نشسته در پهلوی تان ببوده ایم:-*
به خدا که

لبخندها و پرسش ها و نشستن اندر پهلوی ما یت را دوست دارم بانو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.