درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

صدای مرا از شهر یزد می شنوید

سلام و درود بر همه ی دوستانی که به اینجا سر می زنند. سال نو و بهار نو بر شما مبارک. به افتخار باران عزیزم که یادشان بود بنده پارسال در این وبلاگ پست تو راهی گذاشته بودم ، تصمیم گرفتم ضمن تبریک سال جدید به همه ی عزیزان امسال نیز یک پست تو راهی از شهر دارالعباده و دارالعلم یزد برایتان بگذارم :) 

از دیروز می گویم یعنی سومین روز از سال ۱۳۹۵... صبح ساعت ۸ با یکی از تورهای یک روزه ی اینجا به سمت مکان های دیدنی یزد راه افتادیم. ابتدا به دشت کویر رفتیم و شترسواری کردیم و برای نخستین بار بود که در بیابان  ماسه نوردی می کردم . هوا بسیار عالی بود طوری که نیاز به عینک آفتابی هم نداشتیم و تازه نم نمک هم باران رحمت الهی باریدن گرفت!

پس از عکس اندازی های فراوان همه یکجا جمع شدیم و درحالیکه کیک و چای میل میکردیم یک آقای گیتاریست برایمان می نواختند و می خواندند و ما بسی لذت بردیم...  پس از آن به میبد رفتیم و پس از صرف ناهار از چند مکان تاریخی آنجا مانند کاروانسرای شاه عباسی و موزه ی طبیعت آن،یخچال خشتی و نارین قلعه( اگراسمش را درست گفته باشم) دیدن کردیم ...سپس به سمت معبد چک چک به راه افتادیم و باران با شدت بیشتری شروع به باریدن کرد که به قول لیدر گروه این دومین بارندگی در این منطقه بوده است از بهار پا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسال تاکنون! و مثلا قدم ما خیلی خوب بوده :)) پس از پله نوردی های فراوان به معبد چک چک رسیدیم ومتاسفانه به دلیل تمام شدن باتری گوشی هایمان نتوانستیم عکسی از آن منطقه ی زیبا بگیریم... ساعت ۷:۳۰ شب به سوئیت خود رفتیم و نفهمیدم چطور خوابم برد طوریکه امروز صبح شاداب و قبراق ساعت نزدیک ۶ از خواب بیدار شدم:)

تا این لحظه خاطرات زیبایی در این شهر برایم رقم خورده و امروز که به سمت کاشان می رویم از اینکه باید اینجا را ترک کنیم غمگینم.