درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

تست

از بچه ها خواسته بودم هرکدام از درس علوم 10 تا سوال تستی در بیاورند. امروز سوالات را بررسی می کردم. رسیدم به یکی از سوالاتی که نعمت در آورده بود... چشمم به گزینه ی سومش افتاد نتوانستم جلوی خنده ام را بگیرم:)) ... سوالش این بود:

کهکشانی که ما در آن زندگی می کنیم به راه ........... معروف است .

1-شیری         2-شاهی       3-پنیری!       4همه ی موارد

وقتی ازش توضیح خواستم گفت :اجازه! پنیر و شیر شبیه همند و شاید بعضی ها اشتباه بگیرند :))

روزهای زیبایی ست ولی نمی دانم چرا انقدر تند می گذرد! فکر اینکه تا چند وقت دیگر سال تحصیلی تمام می شود دلم را یک جوری میکند! یک جوری دلتنگ...

نظرات 3 + ارسال نظر
لبخند ماه چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:24 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

خداییش معلمی عشقه

موافقم فقط عشق لازمه برای معلمی

baran چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:43

اوووه...ایشان نعمتِ سوالیه،ببوده اند
اجازه خانم؟
شما کهکشان رحمتِ ما وکلاسیه هستی
.
...:-*

عزیزممممم

baran پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:58

مهنازجان:-* ؛گاهی همین طوری از خانه بزن بیرون (البته باهماهنگی آقاجون)
بی خیال هرچه که هست!هوا ازحیرت نمور علف لبریز لبریز نسیم معطر شجرها...
خنکاست مهنازی من
به خدا که
قربانه یک جوری دیگرتان :-*

اتفاقا این چند روز همین کار را کردم بانوووو البته با همراهی دوستان ممنون که به فکرمی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.