درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

استعینوا بالصبر والصلاۀ

اول از همه اجازه بدید تشکر کنم از همه ی دوستان خوبم که به طرق مختلف اعم از عمومی ، خصوصی،ایمیلی،پیامکی،اینستاگرامی و... در خصوص پست قبل ابراز همدردی کردند. انشالله شریک شادی هایتان باشم . دوم از همه اینکه امتحانات دانشگاه با همه ی سختی ها و بدوبدو کردن ها ! به پایان رسیده و قاعدتا من الان باید در پوست خود نگنجم ولیکن نمی دانم از چه روی است که دارم می گنجم. خب کم کم لیسانس دوممان را هم اخذ نماییدیم و منتظر سومیش هستیم ! نظر شما راجع به لیسانس سوم گرفتن چیست؟ با رشته کامپیوتر چطورید؟ یا ادبیات؟ هر دو را دوست دارم و البته دومی را بیشتر از اولی حتی! بالاخره هرچه باشد نام آدرس اینجا مهناز-دانشجو  است و صحیح نیست مدیرش دانشجو نباشد روزی!:دی

دلم می خواست حسابی برایتان روده درازی کنم ولیکن  نمی دانم چرا حرف زدنم نمی آید. ضمنا خواهرزاده جانم آمده اینجا و می خواهیم باهم فیلم "استراحت مطلق" را به تماشا بنشینیم . ابتدای فیلم نوشته شده مناسب افراد زیر 16 سال نمی باشد و خواهرزاده ی من 15 سال و 23 روزه است...ازهمین تریبون اعلام میکنم اگر با دیدن این فیلم اتفاقی برایش بیفتد تمام مسئولیتش بر عهده ی خودش می باشد ، از ما گفتن بود.

تا درودی دیگر بدروووود ...

بعدا نوشت: به این نتیجه رسیدم این جمله ای که اول فیلم ها می نویسند "مناسب افراد زیر 16 یا 12 سال نیست" فقط برای جلب توجه مخاطب است نه چیز دیگر!

نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 08:19 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام. مبارک باشد. مندفیلم رو نپسندیدم!

سلام و متشکرم. موافقم ...می تونست بهتر تموم شه .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.