درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

مسابقه ی وبلاگی

خیلی وقت بود در یک بازی وبلاگی شرکت نکرده بودم تا اینکه هفته ی قبل دیدم دوست خوبم  موضوعی به نام "تنها صداست که می ماند" رو در وبلاگشون قرار دادند . به این ترتیب که متن یک شعر رو نوشته بودند و ما باید اون رو با صدای خودمون می خوندیم .  من هم در این مسابقه شرکت کردم و اگه ریا نباشه با کمال افتخار تا این لحظه ( 0)  نفر به من رای داده اند شما هم اگر دوست داشتید صداها رو بشنوید و در این رای گیری شرکت کنید ایــــــنجا را کلیک بفرمایید  

نظرات 8 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 12:18

غیر قابل روتوش

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28678/index.html

به گمانم شما همانی هستید که خبر پنگوئن را میگرفتید...

باران پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 20:41

(3)منو ،دخترجان ،دادای من
صدای شما نرم ومهربان است

سمنو؟ دختر؟دادا؟ قفل واضح بیان کن بارونم.
تشکرات دارم ...گوش شما مهربان می شنود عزیزم

H.K پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 22:11

ای که صدا یت وحدت بخش، ای که بهتر از دل کش و سیاوش قمیشی و امیر تتلو ...
چاکران رای قاطع شان را می خواهند به شما بدهند ولی آنجا بیش از" هجده" نو ع صوت مجود است که تشتُت و اختلاف میان چاکران ایجاد کرده و باعث پاشش بذر نفاق و اختلاف شده به طوری که بعد از انداختن جراثقال و ظلم های منا و جمارات ، در پایتخت فرانسیه دست به ظلم های دیگر زدند...
پس بگو! آن عدد رمز آن نمره حقانیت را....
راستی!
ای شمس ال مدنی! چاکان پول تمام کردن... کمی مقرون بفرمایید به حساب ما در حبشه بریزند... به پاریس نریزید که در آنجا برای ظلم های که کردیم حساب ابو بغدادی را مسدود کردند....

سلام بر تو ای نور تابناک . ای که همگان عمومی و خصوصی احوالات شما را جویا می شوند و خبری نمی یابند... ای که به جمع یاس وحشی پیوسته ای و آب شدی رفته ای و نمی توان یافت تو را... ای که ببری خانت را به بلاگ اسکای می فرستی تا زهره ی استادت آب شود...
غرض از این پست آن بود که در صورت تمایل اصوات را گوش کنید و با نظر خود رای دهید ولیکن چون خــــیلیییی اصرار می کنید!! شماره ی (15) از آن من است.
بی پول شدی تو! اشک بریز و دُر بیفشان تا نیمی از آن را به حساب واریز کنم

باران جمعه 29 آبان 1394 ساعت 13:12

الو مهناز جون؟ماازمسیرمجازی ایشان درخدمت تان هستیم.
ولاکن
شیطون شدی شما!؟(آیکن کشیدن لپ مبارکت)
ها سمنو های مان
منظوراین بود که...صدای شما رابه گوش دخترجان وپسرجان مان رساندیم.رای ما سه نفر
به قول دادا...عجب چه !!صدای مهربونی کی بود مادر من!!؟
خاله مهنازی بود !دادای من
القصه.!!
دایی جان اینا رفتن پایتخت!!وگرنه کلی رای جمع آوری می نمودیم

ای جانم ! به ایشان بفرمایید این صدای خاله مهنازی همیشه هنگولیده ی شماست واااای سه تا رای جمع کردمممم
ممنونم عزیزم

جواد جمعه 29 آبان 1394 ساعت 13:14

اری همانم ،وب وی که به حق فیلتر شد.
ایا وب دیگری دارد ؟

پس شما جزو دژخیمان ایشان هستید:)))
اگر وبی داشته باشند و بخواهند که ما بدانیم خودشان اعلام می نمایند احتمالا.

H.K جمعه 29 آبان 1394 ساعت 21:30

استاد چون چاکران پی به نمره "صوت العظیم" بردند آن را به غار نزد مفتی والا مقام ببردند... چو او "پلی" کرد ، صدای شیپور "جبرایل" همی پیچید...
و باستان شناسان هم اکنون از روی نقاشی های دیوار غار و سنگ واره های مفتی و چاکران پی بدین بردند که چاکران شما از قبل دایناسور ها میزیستند، و بر اثر جنگ ها و عصر یخ بندان و ظلم های فروان منقرض شده ... و حال دوباره با ارتقای ژنتیکی به میدان آمده...
هر کی هم حال منو پرسید "بگویید، مرده!! این همه به من ظلم کردند حال میاییند حالم را می پرسند"

In zaleman hame ja parse mizanand , Shoma be del nagir ei sheikholshoyoukhe anbiaii...

باران شنبه 30 آبان 1394 ساعت 10:35

صدای خاله مهنازی محبوبِ محجوب شان هست ولاغیر.

Lotfat besyar ast banooye Gol o moosighi :*

جواد شنبه 30 آبان 1394 ساعت 22:43

حال جناب پنگوئن چطور است ؟ نکند روح از بدن خالی گشته؟

Ghasd darid zolm haye faravan konid?

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.