درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

کمک اضطراری

برنامه ی dopdf  می خواهم . همانی که فایل  word را به  pdf تبدیل میکند . کسی می تواند کمک رسانی کند؟ از سایت های خارجی که میگیرم تا اواسط برنامه دانلود می شود و سپس error  می دهد. از کجا دانلود کنم؟  

نظرات 13 + ارسال نظر
میس هیس سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:27

http://p30download.com/fa/entry/56986

ازینجا دانلود کن عزیزم :)*

مرسیییییی میس هیس جانم :*
داره دانلود میشه...تا الان 25%... ایشالا تا آخر دانلود شه
بعدا نوشت: ایول! مرسی ...درست شد

H.K سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:45 http://pangovan.blogsky.com/

دیدم برای "مادر باران" لینک کتاب "سال بلوا" را گذاشتی...
من این کتاب را خواندم، یعنی اکثر کتاب های که "عباس معروفی" نوشته خواندم....
سمفونی مردگان، سال بلوا (که به نظرم واقعا جالب بود)، پیکر فرهاد، ... و کار آخرش فکر می کنم به نام "تماما مخصوص"....
نویسنده جالبیه....

بله موافقم...داستان های جالب و بی نظیری دارند ایشان.
و تشکرمخصوص از توجه شما

انصار امینی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 20:34

مردم رو ببین همه ش دنبال علم و دانش هستند اونوقت من...
آورین دختر جان
آورین...

از کجا فهمیدید می خواستم مقاله خواهرم رو تبدیل به pdf کنم؟
تشکرات

انصار امینی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:09

مقاله خواهرت؟
رشته ش چیه؟

بله. ارشد حقوق بین الملل دارند .

انصار امینی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:15

عجب...
من مدرس روش تحقیق در علوم انسانی و مشاور پایان نامه و مقاله و کتاب هستم.
توی مقاله نوشتن مشکلی داشت بتونم کمکمش می کنم.

چه جالب مرسی از لطفت مقاله ش رو از داخل پایان نامه ی خودش در آورده..حتما بهش میگم

انصار امینی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:20

آره تخصص اصلیم هم در علوم سیاسی و حقوق هست.
خواهش می کنم.

بسیار عالی :)

گلی خانم جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:27

چه جو علمی داره این جا...به به...

گلی خانم؟

گلی خانم جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:30

آخ...
سلام یادم رفت
سلاملیکم

بله خواهش میکنم سلام علیکم...
حداقل آی پی رو عوض میکردید من متوجه نشم کی هستید بانو!

گلی خانم جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:41

ای بابا...
اصلن دیگه این وبلاگ تحریم شد.

چرا خانوم؟ ببخشید عصبانی تون کردم

باران یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 09:42

درود بر مهناز بانو
کمک اضطراری
نترس مهنازی من خودم دکترم
کجایی مهنازی آقاجان من
وا..خانم گلی که همساده مامان مونه
آخ سیما هم
خانم سیما نفس بکشین..به به...یه بار دیگه..
بله خانم سیما...شانس مایه دیگه..جم هولی ایس لامی تا این حد میزاره ما معا ینه بنماییم...
سیما سیما
مامان باران دارم
مقصر خودتی جانم..o_O
.
خانم مهناز کجایی

دو صد درود بر باران مهربانی بی همتا

باران یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 10:33

مهنازی
به گمانم گلهای کشوی وبلاگ تان به اتمام رسید
ازگلهای پیش کشی اراضی" مقدسی "استفاده بنمای بانو
وا چقدر باحاله گلشد این آیکن.
یک پذیرایی پرانتزی() نثار بانو.
مهناز چرا بوی مامان خاستگار


عزیزمی

کانون رصد و تحلیل سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:50 http://www.namasha.com/channel6601956736

حضور تو پیداست.

من غائبم.

آیا امید ظهورى هست؟؟

در لحظه ‏هاى خلوت شب‏ها

در بقعه‏ هاى غربت صحرا،

در پاى بوته ‏ها، حضور ملامت، حضور مهر تو را احساس کرده ‏ام.

تو رنج نسل‏ها را

از تاول کویر

از بغض ابر نشانم دادى‏

همراه هر تازیانه و هر فریاد

در کنار هر گلوله و هر قطره قطره‏ خون‏

پا به پاى هر آرزوى خسته و رنج تازه، تو را دیدم،

اى آسمان شهادت‏

اى حضور مداوم‏

در تو چگونه آسمان آسمان، ابرهاى غم مى‌‏بارند و تو آرامى.

هنوز یلدا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:19

سلام مهناز خوبی؟

بپر بیا بازی وبلاگی :)))

سلام عزیزم...ممنون از دعوتت. چه بازی قشنگی شد.
خیلی دوست داشتم شرکت کنم ولی متاسفانه دیر جنبیدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.