درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

یک عدد گوشی اچ تی سی گم شده! پیدایش کنید!

به یاد  دارید  قبلن ترها یک پست گذاشته بودم که هدیه عجب شانسی دارد که چند بار گوشی اش را گم کرده  و راننده تاکسی با احترام برایش آورد درب منزل تحویل داد؟باید بگویم  امروز مجددا گوشی اش مفقود شده! :/  با این تفاوت که این بار در شهر بزرگ تهران این فقدان صورت گرفته است ! هنوز هم به موبایلش زنگ می زنیم بوق آزاد می خورد و کسی پاسخ نمی دهد...گاهی هم خانم منشی می گوید: درحال حاضرمشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!  از صبح به دادسرا رفتم و جعبه ی گوشی اش را برده ام و شکوائیه تنظیم کرده ام تا شاید بتوانند از طریق سریال گوشی آن را  رد یابی کنند. آیا کسی سابقه ی اینچنینی داشته که مخابرات گوشی را برایش ردیابی کرده باشد و آن را تحویل گرفته باشد؟ اصلا داریم؟ اصلا میشه؟

با تشکر از آقایی که  وقتی داشتم از درب دادسرا خارج می شدم جهت همدلی فرمودند:خانم !  انشاله پیدا می شود! :)

نظرات 2 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 16:27

ما که طهران نی تونیم بریم
فعلا من وتهران سیا رو پلی نما...خانم مهناز
انشاله پیدا می شود
نع...مهنازی من... اشک های ما...آب و نمک خالص هستند:گریه

فقط شیخ انبیایی... دُر ریزان هستند...ولاغیر

باتشکر...روابط عمومی ریحون ها

پلی نمودیم همی متشکرم :)
اختیار دارید! درهای ایشان نجفی هستند و در های شما یمانی
:)))

میس هیس سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:39

من پیشنهاد میکنم که دیگه واسه هدیه گوشی نخرید و نذارید خودش گوشی بخره ، دختر مگه انقدر گوشی گم میکنه؟ ، گوشی مگه پاک کنه؟ P:
فکر کنم بشه ...

من به قربون اون پیشنهاداتت برم به نظر من هم باید جریمه بشه و چند ماه بی گوشی سر کنه تا درس عبرتی شود برای سایرین
انشاالله که بشه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.