درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

برگشتانه !

اول از همه مچکرم  که اینجا را تنها نگذاشتید  و بسیار زیبا مدیریت کردید دوم اینکه هر لحظه در خوشی ها و خنده هایی که در سفر داشتم به یادتان بودم و یک دلم اینجا پیش وبلاگ بود تا شما را شریک  شادی هایم کنم! سوم اینکه فردا اولین جلسه از آخرین ترم موسسه زبانم هست و هرچه زودتر باید بخوابم که خستگی راه نیز از تنم بیرون رود . فعلا این چند خط را از من داشته باشید تا بعد...

این هم  یک سوغاتی کوچولوی14 ثانیه ای برای شما عزیزان:  صدای دریای شمال و من همین دیروز یهویی! :))

 چهاردهم مرداد هزاروسیصد و نود و چهار- دریای زیبای رودسر

بهمندخت نوشت: دوست عزیزم از اینکه به شهر ما آمدی بسیار خوشحال و از اینکه سعادت دیدارت را نداشتم بسیار متاسف شدم . مرسی که به یادم بودی و امیدوارم خاطره ی خوبی از شهر ما برایت به جا مانده باشد :*

استخدام نوشت: بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش  هم آغاز شد... من برای موفقیت شما که می خواهید شرکت کنید دعا میکنم شما هم برای من!  قبوله؟

نظرات 17 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:41 http://yoyo-man.mihanblog.com/

سلام ....خسته نباشید..از اینکه این سایت رو تازه کشف کردم خیلی خوشحال شدم.. ...
98618

سلام !

پرستش جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:15 http://khoda15.blogsky.com/

سلام ...عالی بود ...من وقتی صداتونو شنیدم اصلا انرژی گرفتم

سلام
متشکرم...من هم از کامنت شما انرژی گرفتم

ریحانه.ر جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 12:17

چه قدر صدات با اون چیزی که فکر می گردم متفاوته اصلا به تصویرتم نمی خورد
شایدم من اون عکس محو شدتو با چتر درست مو شکافی نکردم ولی جدی جدی صداو تصویر به هم نمی خورد هرچند جفتش خوشگل بود
راستی رسیدن بخیر

در اینکه صدای ضبط شده همیشه با واقعیتش متفاوته شکی نیست
قربون محبتت

ریحانه.ر جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:48

من نمی خوام شرکت کنم ولی دعا می کنم

لطف بزرگی در حق من میکنی

باران جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 14:56

درود برمهنازبانو
خوش برگشتی خانم
بسیارخوشحالم که...لحظه لحظه های سفر تان...به شرق گیلان...پراز خوشی و..
استاد کدکنی فرمودند:
اگر می شد صدا را دید
چه گلهایی که از باغ صدای "تو" به هر آواز می شد چید
اگر می شد صدا را دید.
خانم مهناز...دیدیم و چیدیم
زین پس پاسخ هایتان را با صدای دلنشین تان خانش می نمایم
بسیار پرانتزی بود بانو
(صدا تصویر:-*:-*:-*)حرکت

مچکرم بانوی زیبا بین و زیبا شین (کسی که زیبا می شنود!) من
کامنت های با احساست را دوست می دارم عمیــــقا!
و خوشحالم سوغاتی هوژولوی مرا دوست داشتید

باران جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 15:12

خانم مهناز
شما تشریف نداشتید...درمحوطه وبلاگتان...ما یک بز دیدیم بز بدو...ما بدو مردیم تا گرفتیمش خانم مهنازی بستیمش به لینگ دانی وب تان...همین که انتخابات...شیخ انبیایی پایان یافت...قربانی نمودیم جایتان خالی خانم مهنازی...گرجی های درون متبخ...چلوگوشت پزیده بودن
ببخشیدا بدون اجازه بز تان
مهنازی...شیر کاکاعویی کجا میفلوشن

این دیگه از آن کامنت های قفل انگیز ناک بود!
فقط شیرکاکائوشو فهمیدم

H.K جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 19:44 http://pangovan.blogsky.com/

من وقتی صدای شما را شنیدم، نزد "وی" شتافتم...
و گفتم ای "وی" چنین اصواتی دریافت کرده ام!
وی همی به صدا گوش بداد و سوخت و خاکستر شد...بعد از خاکسترش "ققنوسی" بر خواست.... و به آسمان بر خواست
صدای شما از "ابی" و "سیاوش قمیشی" و شهرام شپره" هم بهتر است...

مچکرم !بی شک صدای شما هم از" هایده" و "مهستی" و" گوگوش" بهتر تر است...

انصارامینی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 00:26 http://hiwayeomid.blogfa.com/

سلام دخترجان
برگشتانه؟!!!
لغت جدید کشف کردی؟
حداد عادل شدی تو؟

سلام آقای انصار
فقط می تونم ازت تشکر کنم بابت توجه و نکته سنجی ات چون انتخاب این عنوان وقت زیادی از من گرفت! :))
بلی برگشتانه ...خوب بید؟

باران شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 08:49

ها
مچکرم بانوی بین وشین
خانم مهناز ؟دکتر معین مهنازی شدین
به قول دوماد خان عموی مامان جان(اهل گیلان نیستند)...اصولا آب وهوای گیل
همین قدر بس است بانو مابقی قلفی تان می نماید
نه شیر کاکاعویی دوس نداریم
شیروهانی دارین ؟
سوغاتی تان بسیار
بله خانم مهناز شما از ebiهمان زیرو بم صدات و
تو می تونی شپره
آی مهناز مهناز
ای بهتر زصدای هارتزلر
ای بهتر زتصویر مایلی
کجا فرستادین "وی"را
خانم مهناز برگرد

دکتر معین شدم من!:دی فکر کنم با این وضع پیش برم باید یک فرهنگ "مهنازنامه" بنویسم اوه ! من دیگه رفتم تو ابرا...تورو خدا بسه منو بیارین پاییــــــــــن
"وی" تبدیل به ققنوس شد!سپاسیجات ِ(اینم یک لغت جدید) فراوان دارم بانو

ریحانه.ر شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 13:29

پنجاه بار این پست رو خوندم صد بار صدا رو گوش کردم تازه می فهمم عنوان چه ایم زیبایی است برگشتانه فواره ی خلاقیت ذوق
مهناز چرا صداتو گذاشتی بابا دیونش شدم نه تنها خوشگله هی سعی می کنم متن رو اون جوری به خونم
نخند اینم از تاثیرات و عوارض دارو هاست به قران
خدافظخانم صداقشنگ

خب من الان ضمن اینکه قند در دلم آب شده کلی هم خجالت کشیدم از این همه تماجید! گوش های شما زیبا می شنوه عزیزم وگرنه صدای داغون من که تعریفی نداره... تازه از معمولی هم معمولی تره خدانگهدارت خانوم دکتر

باران شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:06

مهناز نامه بزودی منتشر میشود
جلدشو هم پارچه ای سفالش...
التماس نکن
پایین هیچ خبری نیس
بمان وستاره بچین
خانم مهناز...موسی شدی تو..."وی" تبدیل می.نمایی
مقصی خانم بهتراز امی لی ومایلی
پرانتزی پروتزی یانو بانو

یه کم جدی تر : هیچ می دانستید شما هوش کلامی فوق العاده ای دارید؟ بقدری کلمات را زیبا کنار هم می چینید و مطالب را به هم ربط می دهید که واقعا لذت بخش است .
بی اغراق اگر محبوس نبودید یکی از ادیبان مشهور دوران ما می بودی.با موبایل پاسخ نویسی میکنم و نمی شود از آیکن استفاده کرد
کللللی قلب و گل و پرانتز و محتویات آن تقدیم به باران ادیب من :*

باران یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 00:24

یه کم وحشت ناک تر:
بی اغراق اگر محبوس نبودیم خانم مهناز...آنچنان لپ مبارک تان را گاز می گرفتیم بانو بعد با سر انگشتان مبارکتان یک پست مشت می گذاشتید به این عنوان:
ز دد تیز دندان ترازشیرنیست

بانو مهنازی شرمنده مان می نمایید
:-*:-*:-*

عزیزم گاز پروتزی دوست می داریم ما
یاد یکی از خواهرزاده هام افتادم زمانی که هوژولو بود بهش میگفتیم:میای ببوسمت؟ میگفت :اوهوم ولی بوس خشک! :))
واقعیته بانو

باران دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 12:54

آی مهناز مهناز
چهره ی گاز گازی ات نمایان نیس

نمایان شدم من

باران دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:14


قربان چهره ی آشنایت...مهنازی
چقدر خوب است...اجازه می پرسید..بعد
خانم اجازه هست ما پیشانی مبارک تان را بعد مالتیز
نیست؟
هست

وای خدایااا! باز اسمال می خوای تو!
به شرط یک بوس خیس!

باران دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 17:57


نوموخام
صولتی با طعم پلتغالی
باسه مهنازی

می خوای نخوای؟؟؟

باران دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 20:02

موخام
( مهنازی شما عصبانی میشین ما میترسیم
مهنازی سی ان جی من
شرط تان قبول

بگیر که اومدددد :

سودا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 21:23 http://sowda.blogsky.com

قبوله!

thank you very much

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.