درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

صدق الله العلی العظیم :)

با پایان یافتن امتحانات، از امروز تابستان من شروع شد

نظرات 12 + ارسال نظر
باران یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:01

ساز ودهل بنوازین مهناز بانو امتحاناتش به پایان رسید...حال به ییلاق های دیلمان عزیمت می نمایند...تا..این تموز را گذران نمایند به ایادی شیخ مان هم....تشریف بیاورید...الانه کولاکی هست..بس دلپذیر فقط زنجیر چرخ بهمراه داشته باشین....تا قفل فرمان نشکنین
بانو مهناز :-*:-*:-*
به سواحل کاسپین هم تشریف بیاورید...چه بهتر...لباس های قواصی تان را هم بیاورید..بانو مهناز

هیلی لی لی لییییی
امان از این گرمای تموز باید در استخر آب یخ شنا کنیم تا حالمان جا بیاید بسی
باران عزیزم من سیلی از ایمیل به شما بدهکارم قربان محبتتان بشوم پروتزی و پرانتزی (:*:*:*)

H.K یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 17:03 http://pangovan.blogsky.com/

استاد چاکران کنار "کوه نزدیک" جمع شده و برای سلامتی و طول عمر شما دعا بکرده... واشک های فروان برای ظلم های که به شما شده بریخته.
ارواحِ ملک عزیز و دکتر امینی و مرحوم شریف امامی هم در بالا در پرواز...
و شعار های دادن از این جمله( لعانیت لعانیت بر وحشیا!! از عمر من بکاه بر عمر او بیفزا، شتر ها رو کی خورده ؟! فرح بخش کله گند!).
دیگه!
تابستون خوبی داشته باشی...(گل ملک سلمان)

خوبه خوبه عالیه:) به اشک فشانی ادامه دهید پولدار شدم من!
ممنانم از شما... من هم تابستان خوبی را در کنار این گلآبی ها برایتان آرزو می کنم

میس هیس دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 23:21

تابستونت مبارک به شرط اینکه زیاد آپ کنی لطفن این وبلاگتُ D:

مرسی عزیزم...همچنین
اوه چه کار سختی! سعی خودم رو میکنم

باران سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 09:47

خانم مهناز
می شود ما بیاییم کنارتان بنشینیم ،!
بعد موهایتان را بهم بریزیم
قول می دهیم ،بعد مرتبش کنیم ……،می شود ؟
.
.
.
خب :-*هم
نکند شما را به اسارت بردن شما که گول کسی را نمی خوردید گفتیم هرآنچه شیخ بفرماید میزان است آه مهناز من کجایی
روزان ابری ، شبان بارانیم من
نانی بی تو چقدر طوفانیم من
تمام عالم و آدم دانید کی
تی چشمان میان زندانیم من

عزیزم
می شود من بیایم کنارتان انگشتان زیبای فیروزه نشانتان را در دست بگیرم و باهم آهنگ موسیقی و گل بشنویم ؟
.
.
.
من اینجاستم بانو....همینجااا
قربان این درهای یمانی که برایم ریخته اید بشوم
آن شعر محلی

انصارامینی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 10:13 http://hiwayeomid.blogfa.com/

نه خانوم
شما سرباز جنگ با حمیدخان که منتسب به خاندان آل سعود است نیستی
همون بهتر که با او عهد و پیمان ببندم شما که پشتمون رو خالی کردی و اصلن رفتی که رفتی...

نیک می دانستم زبان چرب او بالاخره تو را خام می کند
فقط مدتی پیروانم را در عرصه ی آزمایش قرار دادم تا یاران واقعی خویش را بشناسم

ریحانه.ر دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 00:30

تبریک مهناز بلگفاتون درست شد
تبریک به همه ی بلگفایی ها

آه ریجانه جان ... این بلاگفا دل ما را خون کرد با این درست شدنش

ریحانه.ر دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 00:37

مهناز یه چیز جالب تر اگه بگم باورت نمی شه
با اینکه بلاگفا درست شده یه ذره قاطی داره آخه من هر از گاهی به اون وبلاگ قبلیم که تو درستش کردی بر می گردم و به صفحه ب خالیش نگاه می کنم امروز که اومدم نت دیدم درست شده رفتم تو صفحه ی وب
بعد نظراتشو باز کردم باورت نمی شه ولی نظرات همون نظر های قبلی نبود ما اولین پستی بود که گذاشته بودم اولین اولین توهم اولین نفری بودی که تواون وبلاگ نظر داده بودی
بلگفا حسابی قاطی کرده

حق با توئه عزیزم بلاگفا قاط زده اون هم چه قاطی! اومدم دیدم نظرات رو :)در حقیقت به زمان گذشته برگشته و کلی از آرشیو وبلاگ ها رو پرونده:/ اصلا شاید این بهانه ای باشه تا بیای و بنویسی
این روزها خیلی به یادت بودم ...

باران دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:33

ای نور دل و دیده و جانم چونی ؟

خوبم باران عزیز ِ دوست داشتنی من

نرگس پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 01:54 http://t-o-m.blogsky.com/

تابستانت مبارک

متشکرم نرگس جان...تابستون شما هم مبارک و زیبا

H.K پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 21:35

" غیب " شدی تو؟!!

"هویدا" شدم من

باران جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:12

آی مهناز آی مهناز
چهره ی آب نباتی ات پیدا نیست

چهره ی آب نباتیم پیدا شددددد

دختر بهار شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:34 http://aylina.blogfa.com

سلام بانوی شیرینم
خوبی؟
خدا می دونه که چقدر از دیدنت که همچنان شادی خوشحالم. من دیر میام وبلاگ.. و اکثرا هم به دوستای گلم سر می زنم و مطالبشونو می خونم و میرم...چند وقت که بلاگفا قاطی کرده بود ناراحت این بودم که نمی تونم به برو بچ سر بزنم و یکیشون شمای شیطون بودی...
خوشحالم که هستی..
ایشالا همیشه لبت خندون باشه
راستی نماز روزه ات قبول...

سلام عزیزم
ممنونم از اینکه اینجا اومدی ...خوشحالم کردی
عبادات شما هم قبول حق دختر مهربون بهاری
ازاینکه در نظرت "شیطون" به نظر رسیدم کلی خنده ام گرفت!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.