درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

غیبت صغری

 تا ساعتی دیگر اولین امتحان پایان ترمم آغاز می شود. احتمالا یک ماه پیش رو کمتر به نت سر میزنم البته  اگر خدا و اراده ام بخواهند! :دی  انرژی های مثبت خود را دریع نفرمایید تا من دوباره برگردم :)

 دیشب خواب دیدم "بلاگفا" درست شده   آنهایی  که فکر  میکنندخواب زن چپه! ایــــنجا رو کلیک رنجه فرمایند! 

پ.ن:  خوشحال خواهم شد در نظر سنجی گوشه ی سمت چپ وبلاگ شرکت نمایید.

نظرات 19 + ارسال نظر
باران دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 09:35

خیر پیش.....خانم ماه پیشونی
ما منتظر یم هیج جا نمی ریم همین جا هستیم
خانم مهناز جان "کبری"رو ندیدی ؟؟
سرت به ورقه خودت باشه هااا بازی گوشی نکنی هااا

قربون محبت همیشگی شما (:*:*:*) چشممممممممم قربان! البته امتحاناتمون الکترونیکیه. الان دیگه باید سرمون تو کامپیوتر خودمون باشه

باران دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:39

خب خانم مهناز نوستالژی تصور بنماییم....ورقه بهتر باشد مگر ندانی ما سنتی هستیم
آب قند لطفااا
:-*:-*:-*

دقیقا همینطوره باران عزیزم من هم امتحانات سنتی را بیشتر تر دوست می دارم
تو خودت قند و نباتی
(:*:*:*)

هادی (قالب حرفه ای وبلاگ) دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:44 http://theme.sitesetup.ir

با آرزوی موفقیت تو تک تک امتحانا و درس ها ...

با تشکر از آرزوی خوب شما ...

H.K دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 15:33 http://pangovan.blogsky.com/

ای استاد این چه پست هایست که منقوش میکنید؟!!
یک گلوله بزن راحت کن دیگه...
الان دولت "فرانسیه" استقبال کرده از این پست...
این ایکونه که میخنده() یا این یکی() لپهاشون شبیه کلوچه است

نگران نباشید دولت فرانسیه را آدم میکنم!
این چه حرفیست؟ لپ های هیچکدام از این آیکون ها به لپ های کلوچه ای شیخ انبیایی ما نمی رسد

باران پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 11:53

اوه خانم مهناز جانم شما هم ششیاتی آن هم پلتغالی
دس بنمایم در دهان مبارک بیرونش بیاورم....باهم میل بنماییم
جای تان خیلی خالیست....دراین وبلاگستان ما دلتنگ خنده هایتان هستیم هوای شرجی هم اما غروب های خنکایی هست
اینقدر دلمان می خواست عصر ها ی بهاری راهی جاده های سرسبز با" هالی" عزیز می شدیم
خانم مهناز جان :-*

:))) شکلاتی از خودتونه
من هم دلتنگ شما هستم بانو ... اما چه باید کرد؟ گاهی برای رسیدن به موفقیت باید از آنچه دوست داریم بگذریم:(
قربان محبتتان

انصارامینی پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 11:57

سلام
پس اولین امتحانتان هم پشت سر گذاشتید...

سلام
بله دومی را هم به سلامتی پشت سر گذاشتیم منتظر سومی شیم

باران پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 12:55

قربان آن گذشتن تان شوم ما برایتان بهترین ها را آرزو مندیم شما درس خوانش بنمای این دلتنگی ها درمان ندارد همیشه هست...لابد حکمتی هست...ما بی خبریم
شما دلست بخوان

خدا نکند بانو!
سپاس از محبت های شما
چشم ... تا هفدهم باید برای امتحان سوم درس خوانش کنم!
(:*:*:*)

انصارامینی پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 12:55

پس بنده چقدر دیر رسیدم...

البته چیزی رو از دست ندادید

H.K پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 20:39 http://pangovan.blogsky.com/

فدای نقوش جواهر آسایت، مبحثی از ملا صدار می خواهم برای شما نقل کنم، ایشان پیش نیاز همه مکاتب بزرگ را در تدوام فرهنگی آنها می دانستند!
شما با این وقفه و غیبت و دشمنان باسوء استفاده و ایادی با سست عنصری خویش تیشه به ریشه این مکتب بزرگ که بهتر از نهضت قیام کبیر فرانسه و 15 خرداد و دوم خرداد و بقیه قیام ها و نهضت ها بوده دارند می زنند!
ایادی و طرف داران و دانش آموختگان مکتب شما که عاقبت همه "عرق خور و خانم باز و سیگاری و پول پرست "شدند خودشان را در این خلاء باخته و دولت فرانسیه آمده آنها را با خود(با دادن پول و اسلحه و سیگار و انجیر خشک و عرق) به مذاکره خوانده!
تصویر زیر را ببینید ایادی تُپل که حتما لپ هایشان به سان کلوچه است از طرف خود هیات درست کرده و با عنوان "مجمع الجزایر دمکراتیک پنگوئن" به دیدار رئیس دولت فرانسیه رفتند...
ملاحظه کنید تصویر زیر را...
http://s3.picofile.com/file/8192034850/10408639_762720530479275_6710075681516045517_n.jpg

به استادت "طعنیه" می زنی؟ بین دانش آموختگان من تنها یک عدد "عرق خور ِ خانم باز ِ سیگاری ِ پول پرست ِ لپ کلوچه ای " وجود دارد نه بیشتر! بهتر است "جمعیه" نبندی!
چه عرب های شکم بشکه ای !

انصارامینی یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 21:50

سلام آدرس وبلاگ جدید من
http://hiwayeomid.blogsky.com/

سلام متشکرم دریافت شد :)

باران سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 16:18

خانم مهناز جانم ما دیروز سری به دوست پرشینی مان زدیم سلام و احوال پرسان شدیم ایشان هم در جواب نوشتند ؛سلام بر باران سبز آبی خودم دیشب خواب تو دیده بودم با هم بودیم...خیلی داشت بهم خوش میگذشت که بیدار شدم حال آقامون چطوره ؟؟؟منم عرض کردم :خیر باشه.... آقای شما!!!؟؟من چه خبر دارم سپیده جون!؟!
ایشونم نوشتن :ای بابا....خواب دیدم هووی گرامت شدم دیگه!! آقا مونو آقا تون نداره کهههه
من
اون
خانم مهناز خداکند خواب ایشان وخودشان چپووووو بونددد ما طاقت نداریم که
کمک بنمای خانم ماه پیشانی عزیزم
فقط همین یک بار چپ باشد....بس است دیگررر
مهنازی من :-*

آخی ناااازیچه خوابهایی می بینند مردم
حالا باید چیکار کنیم؟

باران چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:44

واقعااا که....چه خوابهایی می بینن
ولی خوب خواب است...بگذار ببینن
زهی خیال باطل
شما اصلا نگران نباشش...فقط به درسهایتان برس...
فقط اگر همسر بدانند...با آن آهنگ مشدی خودشان
هی باید برایمان بلقصن
آه خانم مهناز ای کاش شما برایمان می لقصیدی

وااای اون آهنگ مشدی خیلی باحال بود
شما تشریف بیارید اینجا لقص هم به روی چشم اصلا تا صبح باهم میلقصیم
(:*:*:*)

ریحانه.ر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 19:51

وای مهناز باورم نمیشه به خدا کاملن اتفاقی پیدات کردم مثل همیشه اسم وبتو سرچ کردم ببینم بلاگفا درست شده یارنه همیشه رو همون گزینه ی اولی کلیک میرکردم می رفتم وبت و می دیدم خرابه بر می گشتم این بار با گوشی اومدم صفحه ی نت رو از پایین باز می کنه دیدم ادرس این وبرشبیه خودته تعجب کردم بازش کردم خوندم رسیدم بهدپست اولت شکه شدم
باورم نشد
یعنیرنامرد نباید یه چیزی می گفتی یه ایمیلی چه می دونم یه چیزی خیلی بی معرفتی بابا دمت گرم
خوشحالم پیدات کردم
غلطاملایی دیدی ببخش چشم نمی بینه

آخ جوووون یکی یکی دوستام پیدا میشن
باورکن خیلی به یادت بودم به خصوص هر وقت به آمارگیر وبلاگ سابق نگاه میکردم و می دیدم یکی با سرچ اسم وبلاگم وارد شده می دونستم تویی و همش افسوس می خوردم که نمی تونم باهات ارتباط برقرار کنم آخه یادمه قبلا که بهت ایمیل داده بودم گفتی به دستت نرسیده واسه همین فکر کردم ایمیلت رو اشتباه وارد کردم و هیچ راه ارتباطی دیگری هم پیدا نکردم که بهت خبر بدم :(
حالا اینا رو بی خیال خودت چطوری؟...خییییییییییییلی خوشحالم کردی دوست جان...

ریحانه.ر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 21:39

خوبم خوبم خیلی خیلی چیزهای زندگی درست شد تو این مدت خیلیاش این رو زا دیگگه مشکی جز استرس ندارم تقدیبا همه چیزا درست شد بدشد خیلی قسمت هاش نبودی خیلی حرف داشتم ولی خوب فکرنمی کرم تو این مدت کم زندگی توانایی داشته باشه خیلی چیز ها رو نشونم بده
دلم برات تنگ شده بود تو اولین دوست وبلاگب هستی که قبل از وبلاگ نویسیم دنبالت می کردم معلومه هر کاری بکنی خلاص نمی شی

خدا رو شکر . خیلی خوشحالم که اینها رو می شنوم ازت. وقتی به این فکر کنی و باور داشته باشی که گذر زمان همه ی مشکلات رو حل میکنه اون یه ذره استرس هم از بین می ره .
من خیلی خوش شانسم که این همه مدت همراهم بودی و هستی

ریحانه.ر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 21:44

نظرسنجیت فقط یه گزینه قبول داره من هم یک هم دو رو انتخاب می کنم

مرسی که در نظرسنجی شرکت کردی

ریحانه.ر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 22:33

بلاگفا دیه درست نمی شه؟

ایشالا که درست میشه ...یه کم زمان می بره. خدایی هیچ جا بلاگفا نمیشه.
اینجا مشکلش رو نوشته :
http://www.blogfa.com/problem.aspx

ریحانه.ر پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 08:04

آره به خدا امروز که دارم با کامپیوتر میام به بد بختی پیدات کردم نمی دونستم باید آدرستو تو خود گوگل سرچ کنم
واسه همینه لابد بقیه نمی تنن پیدات کنن
خوش حالم که تو این زمینه خوش شانس بودم

ببخشید که آدرس وبلاگم طولانیه و اذیت میشی برای پیدا کردنش.
من هم خوشحالم :)

ریحانه.ر پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 08:17

ولی خوبه ها راحت می شه چاپ کنی
موندم عکس هارو هم چاپ می کنه ؟؟
شکل ها بی ربطه فقط می خواستم ازشون استفاده کرده باشم اخه خوشکله

والا من تا به حال چاپش رو امتحان نکردم ! :))
اولین نفری هستی که از آیکن های بلاگ اسکای خوشت میاد ها! من فقط از گل آبی ش خوشم میاد

فور اگزمپل مریم شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 16:36 http://masalan1man.blog.com

صدقه میدادی باسه اون خوابت

اوه فراموش کردم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.