درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

لبخند جادویی یک فرشته!

قبل از اینکه مامان به کیش برود عکس های خانوم کوچولو را دیده بود و از آنجایی که عکسها را از فاصله ی نزدیک گرفته بودند مامان تصور میکرد با چه نوزاد توپولی روبرو خواهد بود! حالا از آنجا به ما می گوید انقدر ریزه میزه است که نگو!:))

پ ن: به موهاش اینطوری نگاه نکنید!داداش موفرفریش هم موهاش همینطوری بود اولاش :دی

نظرات 12 + ارسال نظر
باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 15:24

سعادت مند باشد این!خانم کوچولویِ اردی بهشتی ،با آن لبخند جادویی...برلب داشته اش.
ایشان فرشته هوژول (کوچک )شما فرشته(هوژولو ) هستید
آه....مو فرفری

ممنونم بانو ی هوژولوی دوست داشتنی من (:*:*:*)

باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 16:00

چرا به من می خندی

از آیکن عصبانی که گذاشته بودید خنده ام گرفت

باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 16:18

وا این کجاش خنده داره!!؟؟آیکن به این قشنگی......
آی مهناز مهناز....آخر سر تو مر دق دهی(آخر منو دق میدی ) گفتم لبخند کی گفتم قهقه بزنی...ها...شما یشمی دارین...برو توشبخند نخند خانم مهناز ما گاهی ممنوع صدا می شویم...محبوس +ممنوع الکلام ...خب پانتومین هست ناراحتی نداره که خانم مهناز ممنوع تصویر نشویم
نخند

مرا نزنید!
اینطوری خوبه؟
ما یشمی نداریم. مشکی داریم. البته برای خان داداشه ولی مال ما و ایشان ندارد الان میرم توش بای باااای

H.K شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 17:30 http://pangovan.blogsky.com/

از این بچه های کوچلویی که من دوست دارم
وای مثل من که کوچیک بودم دستاش رو کردن تو کیسه!
من چند تا عکس دارم از بچه گیام گه دستام تو کیسه است و قتی اولین بار پرسیدم "این از برای چیست" و چرا "چون" کردید؟!
گفتند:" کنترل دستهایت در اختیارت" نبودیه" و بر لپهای چون کلوچه ات چنگ بزردیه و از برای این ما "چون" کردیم...
استاد حرف هم می زنه؟

بچه کوچولو ها هم شما را دوست دارند البته اگر به زور ازشان عکاسی ننمایید
کوچولوی ما را هم از همین جهت "چون" کردند ... نگاه کنید لپ فندقی اش را احتمالا از لپ های کلوچه ای شما باید کوچکتر بوده باشد:دی کلوچه بودی تو!
مگر شما در 15 روزگی حرف هم می زدید؟

باران سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 11:12


چرا من دوستت دارم ؟
از گلوله نمی پرسند
از کجا آمده
معذرت هم نمی خواهد.......
ازمن نپرس چرا دوستت دارم
نه من می دانم
نه تو
نزار قبانی
..................
خانم مهناز
گلوله وار
دوست دالم :-*:-*:-*

من هم تیرکمونی دوستتون دارم

باران سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:29

آه...تیروکمانی!: رابین هودی
مچکرم خانم

خواهش میشه

باران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 23:17

مهناز مهربانم تبسم بنمای عجیجم ما خاطرمان جمع....!لالا
بنماییم
آخه ما شمارو خیلی دوس میداریم
قربانت بوس بوس(:-*:-*:-*)

Mehraboone man(:*:*:*)
To ke khosh hal bashi khoobe khoobam

باران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 23:44

ها مهناز بانو دیگه چیزی ازاین دنیا نمی خوام
اونجا که میگه :پراز تصویر های شاده خیلی باحاله
شب خوش پرنسس مهناز(:-*:-*:-* )
هدایا ملاغب هاپیما مثافل مان باش ایشان از انبیا هستند

همش باحاله همممممش و من هر روز با شنیدنش تشکر میکنم از شما

الهی آمین

شبتون خوش بانوی خوش قلب و دوست داشتنی(:*:*:*)

باران دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:39

اوه...ما هم دوست داریم چشامان را مثل "خانم کوچولو" بسته بنماییم اینقدر خسته شدیم...
خانم مهناز جانم (:-*:-*:-*) آخی چقده مزه داد:-* ما برویم
مررررراقب........... باااااشدووووستتتت دااااررررم

به به خدا قوت بانو بیایید یک پذیرایی گرم خدمت شما ارائه دهیم تا خستگی تان رفع شود(:*:*:*)
قربان محبتتان

باران چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 08:36

درودی همراه با لبخند جادویی خانم کوچولو
آه موفرفری عزیز
دلمان برایتان تنگ شده بود گفتیم خدمت برسیم....پذیرایی بنماییم (:-*:-*:-*)
به به نسیم حق نداره ورداره ببره
خانم مهناز

ممنونمممممممممممم باران مهربان و عزیز من هم دلتنگتان هستم
خلاقیتت در کامنت گذاری حرف ندارد

باران چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:39

شما هم حرف نداری ناب استیل بانووو

عزیزم

ریحانه.ر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 19:55

وای عزیزم خدا نگه ش داره سرنوشتش رنگی رنگی باشه روزای خوب به روی ماهش بخنده
خیلی نی نی بانمکیه نی نی ها همه خوبن

مرسی از آرزوی قشنگت عزیزم
سرنوشت همه ی نی نی ها رنگی رنگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.