درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد!

آیا تا به حال برایتان پیش آمده در صبح نسبتا زود یک جمعه ی دل انگیز اردیبهشتی از خانه بیرون بروید و همانطور که هوای پاک شهر را در ریه های خود فرو می برید و در حال لذت بردن از طبیعت و گلهای بهاری شهر هستید و می خواهید نفس عمیـــــــــــــق بکشید، در همان لحظه سرجای خود قفل شوید و نفستان بند بیاید طوری که بخواهید همان جا که هستید از درد کمری که قولنج! شده بنشینید ؟ امیدوارم این حالت برای هیچ کسی پیش نیامده باشد و نیاید اما امروز که مثل همیشه به سمت موسسه می رفتم و خوشحال از اینکه می توانم در این هوای پاک ربع ساعتی را پیاده روی کنم با اولین نفس عمیقی که از دل برآوردم آه از نهادم بلند شد و  با مصیبت بسیار مسیر پانزده دقیقه ای را نیم ساعته پیمودم ...طوری که وقتی به کلاس رسیدم در جواب مدرس مان که پرسید: How are you؟ با صداقت تمام جواب دادم: Im not good!

هم اکنون مهنازی قولنج شده با کمری پر درد برایتان می نویسد که دلش می خواهد تا ساعت 21 امشب کمرش خوب شود تا بتواند در کنسرت دکتر محمد اصفهانی که برای اولین بار در شهرمان برگزار می شود شرکت نماید:(

نظرات 6 + ارسال نظر
باران جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 19:45

خانم مهنازی....قربان نفس کشیدنت شوم
نه قربانت شوم...ماکه محبوسیم هوای تازه کجا بودمراقب کمر مبارک تان باشید...تا من از ولایت برگردم...برایتان روغن کنجد بمالم
حوله گرم هم خوب است...
انشااله که به کنسرت هم می روید....
ما گردنمان قولنج گرفته بود....

محبوس عشق بودن گریه ندارد بانو...هوای آن حبس از هزار بار هوای بیرون تازه تر است(:*:*:*)
چشم بانوی مهربان سعی میکنم بیشتر مراقب باشم...باید کم تحرکی را کنار بگذارم
من به قربان گردنتان اتفاقا یک بار سابقه ی قولنج گردن دارم :/
کنسرت هم کنسل شد:(

H.K جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 20:22 http://pangovan.blogsky.com/

احتمالا کم تحرکی می فرمایید!
هلزون شدی تو!
ورزش ، پیاده روی، استخر...کشتی بوکس!
شما اگر وارد ورزش بشی از "رونی کولمن" هم بهتر میشی...
استاد به موت قسم، امروز که کمر شما گرفت "سروش غیبی" آمد در گوشم گفت و من بر خود لرزیدم و

کم تحرکی رو درست فهمیدید
بله همچون حلزون می رفتم من
کشتی بوکس! چشم حتما
رونی کولمن!!! الان عکسشو دیدم مردم از خنده الان روحم داره می نویسه براتون

H.K جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 21:57 http://pangovan.blogsky.com/

تحرکو! تحرکو! یا شعبل وطنی!
عموما کسانی که بایک نفس عمیق کمرشان می گیرد کم تحرکی دارند!
مخصوصا عضلات کمر...
ورزش های کمری بکنید...
خب اگه رونی کولمن را به عنوان الگوی ورزش دوست نداری بیا از خانم "ماریا شاپوا" که همشری هم هست با چخوف و تولستوی را بر گزین...
استاد ایشون تنیس باز مشحوری هستند و به قولی " به سرویس(نوعی شوت توپ با راکت تنیس) شکند قلب همه صف شکنان...
شما از ایشون هم بهتری... البته اگه موقع سرویس زدن ارتحال نکنی

اوهوم درسته... عضلات کمر سمت چپ :(
ورزشهای کمری...چشم...دکتر شدی تو!
بلی من از همه بهترم و کسی هم که از همه بهتر است نیاز به الگو ندارد. خودش یک پا الگو است برای دیگران
ارتحال چیست که می گوییی؟!زبانت را گاز بگیر !

باران جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:57

خانم مهناز گریه مان غولکی بوددددبله بله..درست می فرمایید...محبوسی مان گریه ندارد
قربان چشم گفتن تان شوم حتما کم تحرکی را کناربگذارید...اگر هم دوست دارید...کتاب یوگا در 28روز...نویسند ه"ریچارد هیتلمن"تهیه نمایید... فراوان غزال گون می شویدالبته الانم هستین عجیجم
خدا نکند من فدایت شوم عزیز ترینم
الهیی داکتر محمد خوب می خواند

راستش دیشب خواستم کمی تحرک به خرج بدم بیشتر قفل شدم:))
کتاب یوگا داریم ولی تا به حال سراغش نرفتم
ببینیم خدا چه می خواهد

باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 10:53

قفل شد.!!الان که آسیب دیده و قولنجی ست طفلی بهبود یافتید...حتماا سراغ کتاب مبارک بروید....ازاین رو به آن رو.می شوید....جان خودم
آنچنان سرویس های بزنیدکه....دهن همه سف شکنان...سرویس شود
مهنازی جدی بگیر ید....ورزش را
ما شما را خیلی دوست می داریم

مچکرم از توجه شما بانو دیشب خواهرجان برایم محل درد را با روغن شترمرغ مالوند! ولی انگار افاقه نکرد... هم اکنون هم به سختی اینجا نشسته ام
سرویس دهان را خوب آمدید
با این آیکن ها دوست داشتنتان شبیه غولکی ها شده هااا

باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 11:22

نه!اینجوری خیلی مردانه است...مردانه دوستتان دارم خانم مهناز
واقعی عزیرم
به به...خانم مهناز...آماده برای سرویس دهان..وای......خانم مهناز...دهان به فضا پرتاب نمودید
احطیاط نماییددبانو!! راکدی عمل ننمایید....

آهان از اون جهت آهـــ مچکرم
بلی حواسم هست ...ورزش کمر صبح، ظهر، شب... سرویس... حرکت!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.