درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه
درجستجوی سعادت

درجستجوی سعادت

گذرگاه اندیشه

سفر از بلاگفا به بلاگ اسکای

سلام ...اینجا کجاست؟ من کجام؟!

من مهناز هستم. سالهاست در بلاگفا می نوشتم و دوستان بسیار عزیزی را در آنجا پیدا کردم و یک طور دلبستگی عمیقی به آنجا دارم طوری که با تخریب شدن موقت بلاگفا در این روزها ، احساس میکنم چیزی در زندگی کم دارم! شاید شما این را به اعتیاد مجازی ربط دهید اما من دوست ندارم اینطور فکر کنم. خلاصه اینکه خیلی دوست دارم باز هم وبلاگ بنویسم و نظر دوستانم را بخوانم ... اینجا کمی احساس غریبگی می کنم و  نمی دانم این کوچ موقتی خواهد بود یا دائمی ! این را باید از دوستانم نظر خواهی کنم.

تا بعد

نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:17

خوش اومدی!

1-2-3 آزمایش میکنیم!

باران پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 21:41

وایییییییی.....دلم پوکید.....لاکو جانم (دختر جانم )

من به قربان دلتان مادر
تو رو خدا فقط بخندید اینجا

باران پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 22:24

شما هر کجا بنویسی...ما دوست می داریم ...فقط از حدیث دوری تان می ترسیم
خانم مهناز جانم ....ماهم عمیقاا دلبستگی زیادی به شما داریم

ای جااانم

باران پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 22:43

راستی آیکن بوس اینجا چرا پرتزی هست ....اونوقت مشکلی پیش نمیاد...بوتاکس خوف نیست :-*:-*:-*ازاین ستاره دارها بهتراست:-*بوس طبیعی...(:-*:-*:-*)

بله اینجا آیکن هاش پیشرفته است انگار :))
اصلا دونقطه ستاره یه چیز دیگه ست اون هم داخل پرانتز ( :*)

باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 11:04

به نظرمن شما هر دوتا وبلاگ رو داشته باشید چون هردو گزینه نبود...اینجاننظر گذاشتم
شما زیبا می نویسین

مچکرم از نظرتان:* شما زیبا می خوانید
اداره کردن دو وبلاگ هم زمان دشوار می باشد:( باید یکی را برگزینم

باران شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 11:24

اینجا را هفته ای یک بار آب یاری نمایید...فقط عکس و موسیقی...اصلا بگذارید زاپاس باشد....دیگر
ما از حدیث دوری تان می ترسیم

عکس و موسیقی ...این هم فکر خوبیست عزیزم
اصلا شاید بلاگفا قصد درست شدن نداشته باشد و مجبور شویم تا عمر باقیست همینجا بمانیم
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم (:*:*:*)

بهمندخت سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:09

سلام مهناز جان. سلام
چه خوبه می نویسی

سلام عزیزمممممممم...مرسی از حضورت:*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.